Klantenservice & Retouren

Voor alle informatie of technische vragen kunt u ons makkelijk contacteren via de onderstaande formulier, tevens zijn we ook bereikbaar via de e-mail of via onze mobiele telefoonnummer:
info@obd-scan.nl
+31 6 22 02 02 29 

 

Retourvoorwaarden
Bij koop op afstand heb je een aantal extra rechten, zoals het recht van retourneren.

Wil je het product retourneren? De retourzending kan je aanmelding door contact met ons op te nemen. Ook kan je gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet, maar gebruik van dit formulier is
niet verplicht.

 

Wat zijn mijn rechten?
Bij een aankoop op afstand heb je als consument - op de hieronder genoemde uitzonderingen na - altijd een wettelijke bedenktijd van 14 werkdagen, voor zakelijke (B2B) klanten gelden andere regels zie die bij onze Algemene Voorwaarden.

Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen, De kosten voor retourzendingen zijn voor uw rekening.
De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij je is afgeleverd.

Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt sturen.

Als je gebruik maakt van je recht op retour, heb je recht op teruggave van het totaal betaalde bedrag, inclusief de verzendkosten. De verzendkosten voor het terugsturen en het risico voor het terugsturen - bijvoorbeeld voor eventueel zoekraken -  liggen bij jou.

Wij als verkopers moeten uiterlijk 30 dagen na het beëindiging (ontbinding) van de overeenkomst het al (aan)betaalde bedrag terugstorten. Meestal heeft u het bedrag binnen 7 werkdagen al op u rekening terug gestort.

De maximale wettelijke levertermijn bij een koop op afstand is 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat je de overeenkomst hebt gesloten. Onze levertijden zijn meestal binnen zes (6) werkdagen, op elke product pagina staat een indicatie van de desbetreffende levertijd van het product.

Als het product (tijdelijk) niet leverbaar is, moeten wij als verkopers je hiervan op de hoogte stellen.